شرکت فلکس به عنوان  برند اول ابزارآلات پولیش و به عنوان مخترع اولین سنک فرز برقی جهان ، همواره سعی نموده که خدمات پس از فروش محصولات خود را در خور شان و منزلت مشتریان فلکس ارائه نماید. لذا به منظور جلب رضایت مشتریان همواره وفادار شرکت فلکس، خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ابزارآلات فلکس در ایران تنها توسط مهندسین آموزش دیده در کشور آلمان و مطابق قوانین و دستورالعمل های فلکس و تحت نظارت شرکت مذکور ارائه می گردد.

 

خواهشمند است جهت استفاده بهینه از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ابزارآلات فلکس نکات زیر مد نظر قرار گیرد:

  • توصیه می شود به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، محصولات فلکس تنها از طریق نمایندگان رسمی این شرکت در سرتاسر کشور خریداری گردند.
  • تمامی ابزارآلات فلکس همراه با کارت گارانتی شرکت TCG توزیع می گردند. خواهشمند است در زمان خرید کارت گارانتی را از فروشنده دریافت فرمایید.
  • هزینه نقل و انتقال ابزار به تعمیرگاه یا ایاب و ذهاب تعمیرکار به محل مشتری بر عهده مشتری می باشد.
  • تاریخ مندرج در کارت گارانتی ملاک مدت زمان گارانتی ابزارآلات فلکس بوده و تاریخ فاکتور فروش مد نظر نمی باشد.
  • کلیه ابزارآلات تا 10 سال بعد از تاریخ مندرج در برچسب ابزار مشمول خدمات پس از فروش گردیده و شرکت فلکس خود را موظف به تعمیر و یا تامین قطعات یدکی آن می داند.
  • خواهشمند است در زمان خرید از انطباق سریال مندرج در کارت گارانتی با سریال مندرج در برچسب ابزار اطمینان حاصل گردد.
  • نیازی به ارائه فاکتور فروش جهت بهره مندی از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت نبوده و ارائه کارت گارانتی کفایت می کند.
  • گارانتی شامل دستگاه اصلی و باتری و شارژر بوده و لوازم جانبی و قطعات مصرفی ( به غیر از باتری و شارژر) را در بر نمی گیرد.

 

عدم رعایت موارد زیر منجر به ابطال کارت گارانتی مر گردد:

  • باز کردن و تعمیر دستگاه توسط افراد غیر مجاز
  • فقدان و یا دستکاری شماره سریال دستگاه
  • خرابی های ناشی از نوسانات برق
  • استفاده غیر اصولی از دستگاه (بر خلاف توصیه های مندرج در دفترچه راهنما)
  • استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی